Welcome To ✦ littlecuteladybird.blogspot.com ✦ ..Do Follow Me? Back To Dashboard
✦ Domokun ✦

Friday 9 August 2013

Noor Amira Maisara binti Azahar


           Noor Amira Maisara binti Azahar..  


Ehem'ehem'ehem!! hye blogger or reader semua!!!haaaa nampak tak nama atas nie  nampak tak??  dah besar gedabak cenggitu kalo xnampak lagy xtawlaa...harinie aku nak story mory sikit pasai orang berkenaaan hahahaha... siapakah beliau??

.
.

.
.
.


TADAAAA!!!!!

inilah orangnyaaaaaaaa


Tuan empunya milik nama nie tersangatlah kecik molek orang.. sukaa tengok dy lahaii cam bebudak tapi realitinya dy  tua setahun dari aku.. k tersangat lah jelez dengan orang orang yang ketegori baby face gini

sebenarnya kitorang tak sengaja berkenalan.. kitorang mula-mula tegur masa ambil test com dekat MyEg Simpang pulai.. Dialah yang tegur aku dulu.. gila tak sangka yang dia akan tegur..huhuhu dah lerr aku nie jenis xtaw nak cakap apa bila jumpa orang yang baru kenai..rase awkward giller masa tuh tapi dalam hatii happyy gillaa Yess!! yess!! ad jugak kawan nak ambik lesen.. Sebelum dia tegur tuh aku sebenar tengah nak ingat.. sebab macam ku pernah lihat dia nie tapi dimana ekk ?? 

rupa-rupa nya dia nie kawan senior aku dulu and pernah kerja dekat KFC sementara tunggu result SPM harituh.. kepatutan lah seperti pernah ku lihat.. 

semanjak dari tempat test com tuh .. dia contact aku kat facebook sbb nak tahu pasai BL1M disebabkan aku rasa cam payah sgt contact pakai fb nie .. aku pown tanpa segan silu minx no dy.. since dari tuh kitorang pown teros jadi kawan.. kekadang gila aku dibuat nya.. hahaha best kawan dengan dia nieyh tarak menyesal punya meyh.. tak sangka perangai dia gegila jugak 2x5 cm aku hahaha and tak sangka jugak kitorang boleyh jady rapat n still contact  sampai sekarang.. 
dan yang paling tak sangka sekali dia bace post-2 dalam blog aku nie update post pasai aku dekat blog dia.. gila terharuu.. happy gilakkk sampai rase macam nak pecah pipi nie bace post tuh..
malu woii maluuuuu


see~ sahabat kekadang muncul tak dijangka 
tak kira tempat tak kira masa
kadangkala kita sendiri akan tak sangka
yang dia akan menjadi
sahabat yang kita akan sayang

sahabat
aku sayang kau sebab Allah
Ini bukan ayat jiwang islamik
tapi betul, aku sayang semua sahabat aku sebab Allah

tanpa Allah kita tak mungkin bertemu dah bersahabat seperti sekarang 




                                                                                             


                                                                       nie link blog dia:. http://airasara.blogspot.com/







2 comments:

Aira Sara said...

Kau kata aku baby face ? -____-"

nurul farahanim said...

hahahahaha.. betoi laa

 
All Right Reserved @ 2012.
✦ Domokun ✦ Land Was Design By Nabila Medan.