Welcome To ✦ littlecuteladybird.blogspot.com ✦ ..Do Follow Me? Back To Dashboard
✦ Domokun ✦

Monday 5 August 2013

aku cumalah gadis biasa yang punya cita dan impian yang besar
gadis yang hidup dengan penuh imaginasi

tatkala yang lain menganggap kata-kataa ku cuma khayalan dan angan angan
kau sentiasa memberi kata-kata perangsang yang bisa membuat aku
bangkit serta mengejar kembali apa yang aku cita

tatkala yang laen telah lelah mendengar bicara aku
kau sentiasa setia mendengar dan memberi pandangan

tatkala yang laen meminggir kan aku
kau sentiasa ada bersama aku
mendengar cerita dan omong-2 kosong dari aku

Ya Kau .. Kau..
yang hadir dalam hidupku
dalam satu perkenalan yang tidak dijangka..
yang mulanya hanya sekadar pandangan kosong antara satu sama lain

kau pada mula hanya orang asing bagi aku
yang tak pernah kujangka akan hadir
menjadi salah satu watak dalam kehidupan..

tapi kerana kesungguhan untuk mengenaliku
kau akhir nya berjaya menemui ku di laman sosial.

 kita kian rapat hingga terkadang
sampai kepagi kita berinteraksi
kau tak sekali pon pernah jemu
melayan karenah ku..

tapii..

semua itu hanya tinggal memori ..
Ya aku masih ingat bagaimana berita
pemergian kau sampai ke pengatahuanku

selepas tamat kelas tambahan b.inggeris
aku terserempak dengan kwn-2 sekelas disekolah
sedang aku sibuk bergelak ketawa bersama teman-2 ku
aku menerima panggilan daripada ibu ku

ibuku menyuruh ku utk memberitahu ayah
supaya segera mengambilnya..
lalu aku bertanya mengapa?
ibuku berkata lagii..
anak rakan nya telah meninggal dunia..
aku bertanya lagy.. SIAPA..???
ibu aku membalas
*nama kau disebut*

akubagai tak percaya lalu bertanya lagy dan lagy
sampai aku sendiri tak sanggup mendengar lagy dan
menekan button off

berlinang air mata mengalir
jari aku tak henti henti mendail no kau
dan berharap kau menjawab..
tapi malang semua nya tak berbalas dan berangkat

aku maseh berharap kau hidup
sehinggalah...
aku melihat sebujur tubuh yang terbaring kaku dihadapan aku
ya itu kau.. KAU...

bagai tak percaya..
kerana sehari sebelum pemergian kau
kau sempat menegur ku dilaman facebook
mungkin itu kata-2 terakhir bagi kau untukku

Maafkan aku tidak memenuhi segala kataku
maaf aku kawan kerna banyak
mengabaikan kau disaat-saat akhir
kehidupan kau..MAAF KAN AKU


begitu Peritnya kenyataan itu....

Aku sentiasa berharap agar dapat bertemu Kau di atas sana.. IN SHAA ALLAH :)







1 comments:

Aira Sara said...

Aku nak nangis siaaaa T_T

 
All Right Reserved @ 2012.
✦ Domokun ✦ Land Was Design By Nabila Medan.