Welcome To ✦ littlecuteladybird.blogspot.com ✦ ..Do Follow Me? Back To Dashboard
✦ Domokun ✦

Saturday 30 March 2013

pernah aku termangu seketika dan mengalamun memikirkan apakah 
perasaan aku jika andai kata aku kehilangan orang yang menyayangi aku .
.lalu hati aku berbisik "ish anem apa yg kau merepek nie. xmungkin semua tuh akan berlaku kat kau XMUNGKIN!! XMUNGKIN!!.. orang yang menyayangi aku
 pasti akan sentiase ada untuk aku.. hummphh dah lah 
buat ap pikir bende yang takkan berlaku "..

*aku tak tahu jika semua nie kebetulan atau petunjuk 
yg Allah nak bagy kat aku sebelum pemergian arwah
 dan aku tak tahu kenapa aku boleh fikir sampai macam tuh . yang pasti 
kita manusia hanya mampu merancang dah Allah yang menentukan semua nya :)
dan yang pasti aku amat merindui Dia





0 comments:

 
All Right Reserved @ 2012.
✦ Domokun ✦ Land Was Design By Nabila Medan.