Welcome To ✦ littlecuteladybird.blogspot.com ✦ ..Do Follow Me? Back To Dashboard
✦ Domokun ✦

Saturday 29 September 2012

sebut jea Yasmin j hunwick pasti ramai blogger n tweeterian yang dah tahu pasal kejadian malang yang menimpa arwah,.. Arwah bersama 2 lagy rakan telah terlibat dalam satu kemalangan yang  membabitkan sebuah motosikal dan sebuah van di simpang lampu isyarat Lebuhraya Kuah yang juga telah meragut nyawa  Yasmin Johan eusoffe, 17, Nor Hazwani Mansor, 16, dan Nur Afiqah Aaina Ridzuan, 19. YASMIN HUNWICK  jadi Trending dalam Twitter. Sebelum dia pergi, macam2 benda yang dia luahkan kt Twitter. She such a beautiful muslim.  Al-Fatihah~

aku mengetahui kisah yasmin melalui facebook selepas 2 hari kejadian berlaku.. then aku post kisah dia dekat facebook dan ramai yang sedekah kan al-fatihah.. dan aku jugak tak sangka cousin kepada nur afiqah ainaa yang turut terlibat dalam kemalangan tersebut memberi komen dekat post aku.



aku jugak merupakan salah seorang follower blog arwah yasmin.. arwah seorang yang berbakat .. siapa saja yang membaca penulis arwah di blog pasti akan tergelak.. hampir semua entry di blog arwah aku baca.. walaupown aku tak pernah kenal dengan arwah.. tapi bila baca blog dia aku rasa, macam dah lama kenal arwah.. now blog maseh ada n ibu arwah yang pegang blog tuh sekarang..
daripada penulisan ibu arwah aku dapat tahu arwah seorang anak yang baik. arwah jugak seorang yang cemerlang dalam bidang akademik.
aku harap suatu hari aku dapat melawat kubur arwah .. Bagi yang mahu mengetahui lebih lanjut mengenai Yasmin, korang boleh ke blog miliknya . http://www.misschronicz.blogspot.com/ or pergi ke page territory yasmin j hunwick https://www.facebook.com/TerritoryYasminJHunwick?fref=ts


Takziah penulis ucapkan kepada keluarga arwah Yasmin. Semoga roh Yasmin dan rakannya berada disisi orang yang beriman. Insyallah..













0 comments:

 
All Right Reserved @ 2012.
✦ Domokun ✦ Land Was Design By Nabila Medan.